September 15, 2012

the awkward moment

hmmm the next day..
saya nampak geng-geng awak dekat kafe..
saya tercari-cari jugak awak.
tapi takde..
lepastu saya terus naik bilik.
kemudian yati mesej..
cakap awak ada kat bawah.
frust pulak..saya terawal sikit dan awak terlambat sikit.
hmmm tapi dalam waktu yang sama saya happy
dapat elakkan diri dari awak
saya takut..saya segan.saya malu

hmmm saya baru dapat tahu
rupanya awak dah lama tahu yang saya suka awak
malunyaaaaa ><

tweet-tweet saya selama yang tuju kat awak tuu?
hmmm memang awak tahu laa tuju dekat awak kan
aaa malunyaaa ><

awak dah tahu perasaan saya pada awak
tapi awak buat-buat tak tahu
selama ni saya tweet ngan awak tuu
awak dah tahu saya suka awak

hmm tak tahu nak cakap apa
memang tak laa kan awak ada hati kat saya
sedihhhhh :'(

No comments:

Post a Comment