October 9, 2012

di celah ribuan orang

hari mengundi.
memang hari yang mendebarkan.
kalau ada open day macam nih memang saya akan berdebar-debar
takut terjumpa awak,
pagi tuu lepas kelas, saya terus pergi beratur untuk mengundi.punyalah panjang barisan tuuu
tiba2 syira text.
"****** otw pegi mengundi.baru sampai"
fuhhh..terus jantung saya berdegup pantas..dupdapdupdap
saya takut.takut terlihat awak di celah ribuan orang tuuu
dahlaa hari tuu saya pakai colour block.memang menarik perhatian laa
baju pink terang.tudung turqoise.haha first time pakai gitu
saya tercari-cari jugaklaa awak kat belakang..tapi tak nampak
tak tahu nak cakap happy ke sedih
selamat mengundi semua, tak jumpa jugak
sampai at tempat nak amek kad siswa tuu kebetulan spta sebelah sktm.
lagilahhh..berdebar-debar
takut tiba-tiba awak muncul kat sebelah.
then berjaya menarik nafas lega sebab tak terserempak

terjumpa kae, yati n the gang
dyorang semua nampak awak..tapi saya tak.hmmmm
zila pon ada nampak awak.
padahal zila beratur tak jauh dari saya,
tapi tak tahu laa kalau awak ada nampak saya tapi saya je yang tak nampak awak.

balik rumah ain pulak cakap
dye bertembung ngan aawak 5 kali hari ni
frust okay! FRUST!
saya sampai ke sudah tak jumpa awak
tapi kawankawan saya semua nampak awak..even roommate saya

tapi ain cakap awak pandang je kat ain..
awak dah cam ke ain?tapi pelik jugak
sebab selama ni kalau kat ums saya jarang jalan ngan ain.
macamana awak nak cam ain rapat dengan saya?
lainlah kalau geng2 yg lain uhh
okay.mungkin perasaan ain je kottt tuu

tapi ain cakap. awak pakai cincin..
hmmm adakah awak dah berpunya? *main lagu ainan tasneem*
macam sedih pon ada..hmmmmm

malam tuu pulak tiba2 awak update status
"one ring to rule them all"
saya tk berjaya menangkap maksud yang tersirat di sebalik ayat itu,
hmm tolong jelaskan kepada saya boleh?

No comments:

Post a Comment