October 9, 2012

Finally. . .

dan satu hari itu telah tiba.
saya keluar dari kelas
ana cakap dye nampak awak.
then calen pon cakap dye nampak awak
rupanya awak ada kat kafe.tengah makan
saya plan nak ke kelas terus
tapi tiba-tiba mila nak makan
mila pulak macam sengaja je amek tempat selang satu meja dari geng korang
malu oiiii
saya langsung tak berani nak angkat muka
mula tempat duduk saya macam mengadap awak
tapi saya tukar..saya duduk tempat membelakangi awak
kang nanti kalau mengadap awak, tak lalu pulak awak nak makan.hehehe
syira duduk depan saya..syira cakap awak asyik pandang je kat kitorang
then awak bisik2 dengan fazil
saya takut..saya tak berani langsung nak pusing ke belakang
then bila awak sudah makan tuu, saya tengok awak..
fuhhhh tengok belakang pon jadilah
frust jugak laa sebab dah ada peluang depan mata nak tengok awak dekat-dekat tapi terpaksa dilupakan hasrat hati itu
saya pergi dekat kereta awak.konon nak amek gambar dekat kereta awak
sekali pandang kereta sebelah ada orang kat dalam..buat malu jekk
last2 dapat amek gambar kereta jee..hahahahaha

ok.kiranya awak dah kenal saya kan?
hmmm apa perasaan awak agaknya terhadap saya.
saya tertanya-tanya jugak laa
walaupun memang saya pasti awak memang tak suka saya pon
mungkin awak anggap saya ni "perempuan yang ntah pape"

dan keesokan harinya tiba2 si Fazil ni add saya
saya pon tak taw laa apa motif dye neh
saya nih dahlaa jenis susah nak approve orang
tapi kang nanti tak approve dye fikir apa pulak.so saya approve jek laa
nak tengok gak apa dye nak buat
tapi takdek pon
mungkin saje je nak add saya..huhuhu

No comments:

Post a Comment