December 1, 2012

cinta dalam diam

orang kata lebih baik mencintai dalam diam
biarlah rasa ini saya yang simpan
jangan luahkan pada orang yang kita cintai itu.
kerana takut Allah akan kurangkan rasa cinta itu.
lebih baik berdoa.
berdoa kepada Allah semoga dipanjangkan jodoh dengan orang yang kita cinta itu
kerana sesungguhnya jodoh dan pertemuan itu adalah urusan Allah SWT

yaa..walaupun orang yang saya suka tu belum tahu kenyataan bahawa saya sukakan dia,
tapi saya tak menolak bahawa most of my friends dah tahu pasal perasaan saya ni
i try to hide.i try to keep it all as secret
but i cant help myself
i cant control myself
bila saya nampak dia, saya jadi excited.
rasa macam nak bagitahu kat seluruh dunia
sebab tu biasanya saya akan share dengan kawan-kawan saya
saya over ecited.
maaf.
mungkin kawan-kawan saya pon dah naik bosan, dah lali dengan cerita-cerita saya pasal my crush
tapi saya tak leh nak lawan perasaan saya tuu

tapi saya akan cuba
saya akan cuba untuk tidak menceritakan kepada sesiapa lagi selepas ini
biarlah perasaan itu saya pendam

semoga perasaan ini akan terus kekal dalam hati ini
semoga perasaan ini akan semakin mekar dari hari ke hari dan tidak akan pudar
insyaAllah.
selagi masih ada perasaan ini dalam hati ini, saya akan terus menunggu <3

No comments:

Post a Comment