December 1, 2012

dream comes true

hi. sorry for not updating for sooooo long
i'm being so busy with my Uni life.
i have a hectic day like almost everyday..when i got that 'free time' i use my time wisely for not doing nothing or sleeping and watching movie..kikikiki

i got a "BASI" story to tell..
and the happiest one for me i think.

hari Khamis bersamaan 25 Oktober 2012
i still remember the date.
hari tuu hari kames.saya puasa.sempena hari 'arafah..esoknya tuu cuti raya haji, dan seterusnya sambung terus dengan cuti mid sem.
malam tuu saya ada lah berniat..moga dipertemukan dengan my crush.

hari tu saya pergi laa dekat anjung siswa tuu..nak print.
ramai pulak orang.tercari2 jugak laa kereta dia kat situ..
takut terserempak, boleh cabut awal2
nak print punya lah lama orang tuu. kebetulan saya dengan zila print banyak.tunggu orang tu kira pon lama.
then saya terpaling ke sebelah kanan, tempat laluan masuk tu,
opsss.. he's walking in.OMG
waktu tuu saya rasa macam nak menangis.
doa dimakbulkan Allah.bersyukur sangat2
he' in red.same colour like me as i was wearing a re baju kurung. omo.he's so handsome

tapi saya masih lagi boleh mengawal diri.
thank god he was all alone.none of his friends are with him
saya pon takde geng2 lain yg bising tuh.ada zila jek sorang

saya tak berani langsung nak pusing ke kanan..curi2 pandang dengan ekor mata je.
macam tak nampak dah awak kat belakang.
mungkin awak lalu je nak pergi tempat lain

bia saya nak balik tu,
OMG you were still there.
berdiri tunggu turn dengan memeluk tubuh
bila saya lalu tuu, mungkin awak dah perasan saya.dah kenal saya
awak pandang saya dengan ekor mata awak.
i caught that!
hahahahahaha

tapi saya malu..
mungkin dalam kepala awak "budak ni laa yg tak malu suka kat aku"
or mungkin awak ade persepsi lain yg negatif terhadap awak
i wish i could read your mind at that time
adakah awak segembira saya bila dapat tengok awak?
hehehehe

terlintas di hati saya
adakah betul awak ni jodoh saya?
insyaAllah.jika Allah makbulkan doa saya. insyaAllah jika sudah terlulis di Luh Mahfuz awak adalah jodoh saya.
sebab sempena hari itu bersamaan dengan Hari 'Arafah diman Nabi Adam as telah dipertemukan dengan Hawa
adakah awak ni Adam saya?
adakah saya telah tercipta daripada rusuk kiri awak?
Allahualam..sesungguhnya hanya Allah yang Maha Mengetahui.saya hanya mampu berdoa, moga dipanjangkan jodoh saya dengan awak.


No comments:

Post a Comment